Problematika šikany na pedagozích 1. stupně základních škol – Klaudie SASOVÁ
Klaudie SASOVÁ
Master's thesis
Problematika šikany na pedagozích 1. stupně základních škol
The Issue of Bullying Teachers at Primary School
Abstract:
Diplomová práce pojednává o výskytu šikany na pedagozích 1. stupně základních škol, o její prevenci a nápravě, přičemž je na šikanu nahlíženo z pohledu pedagogů 1. stupně základních škol. Teoretická část je zaměřena na sdělení poznatků o druzích osobnosti pedagoga a autority pedagoga ve výchovně-vzdělávacím procesu. Dále vymezuje a definuje pojem šikany, zahrnuje možné příčiny vzniku rozvoje šikany …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the bullying incidence among elementary school teachers, the prevention and remediation, whereas this issue is viewed from the primary school teachers perspective. The theoretical part is objected on the knowledge about teacher's personality types and teacher's authority in the educational process. Furthermore, the concept of bullying is defined, supposed causes of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Lucia Lacková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SASOVÁ, Klaudie. Problematika šikany na pedagozích 1. stupně základních škol. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Osobnost učitele a jeho výchovně vzdělávací funkce ve vyučovacím procesu na II. st. ZŠ
Miroslav Kopecký -
Osobnost učitele a jeho výchovně vzdělávací funkce ve vyučovacím procesu na II. st. ZŠ
Miroslav Kopecký -
Osobnost učitele geologie
Tomáš TEPLAN -
Osobnost učitele geologie
Tomáš TEPLAN -
Osobnost učitele v souvislosti se strategiemi zvládání zátěžových situací a její vliv na edukaci
Luboš KRNINSKÝ -
Osobnost učitele
Petra OUBRAMOVÁ -
Osobnost žáka v instrumentálním hudebním vyučování
Kornélie Marečková -
Šikana a jiné formy násilného chování z pohledu dětí a jejich rodičů
Nikola Šnajdrová