Pavel BEZDĚK

Bachelor's thesis

Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

Usage of STP method for communication policy integration of company in specific marketing environment
Abstract:
Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is implementation of STP analysis for company operating in specific marketing environment in order to integrate communication policy of the company. Thesis is designed because of contrusting and mistaken procedure in obtaining customers with the aim to integrate (unify) them. Theoretic part includes STP analysis and analysis of marketing environment. There are also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2009
Identifier: 11776

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BEZDĚK, Pavel. Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.