Pavel BEZDĚK

Bakalářská práce

Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí

Usage of STP method for communication policy integration of company in specific marketing environment
Anotace:
Tématem bakalářské práce je provedení STP analýzy pro firmu působící ve specifickém marketingovém prostředí za účelem integrace komunikační politiky firmy. Práce je vypracována z důvodu nejednotných a chybných firemních postupů při získávání zákazníků a cílem je jejich sjednocení. V teoretické části byla vypracována analýza marketingového prostředí a STP analýza. Dále jsou definovány základní charakteristiky …více
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is implementation of STP analysis for company operating in specific marketing environment in order to integrate communication policy of the company. Thesis is designed because of contrusting and mistaken procedure in obtaining customers with the aim to integrate (unify) them. Theoretic part includes STP analysis and analysis of marketing environment. There are also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor: 11776

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BEZDĚK, Pavel. Využití metody STP pro integraci komunikační politiky firmy působící ve specifickém marketingovém prostředí. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.