Tradice výroby piv se sníženým obsahem cukru a piv nealkoholických, podpora prodeje – Renata Khanbekova
Renata Khanbekova
Bachelor's thesis
Tradice výroby piv se sníženým obsahem cukru a piv nealkoholických, podpora prodeje
The tradition of manufacturing low-sugar and non-alcoholic beers, sales promotion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem tradice výroby piv se sníženým obsahem cukru a piv nealkoholických, a jejich podporou prodeje. Práce je rozdělena na tři části. Teoretickou, praktickou a návrhovou. Teoretická část pojednává o historii piva, jeho složení a postupu vaření, a dále poskytuje informace ohledně výroby nealkoholického piva a piva se sníženým obsahem cukrů. Analytická část je založena na …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the tradition of manufacturing low-sugar and non-alcoholic beers, and sales promotion. The work is divided into three parts. Theoretical, practical and design. The theoretical part deals with the history of beer, its composition and the produce process, and provides information about the production of non-alcoholic beer and low-sugar beer. The research is based on a survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11702/vsh_b_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Dana Johnová
- Reader: Ing. Helena Buřičová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Technologické možnosti výroby piva pro osoby se speciální dietou
Veronika Wojnarová -
Způsoby přípravy de-alkoholizovaných nápojů (pivo, víno)
Milan Bartoš -
3D tisknuté sensory pro detekci cukru v nápojích
Anežka Zichová -
Non-Alcoholic Beer Production
Peter Vaštík -
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
Ajmal Siddiqui