Mgr. Zuzana VLČKOVÁ

Diplomová práce

Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB

Marketing analysis of external setting on UTB
Anotace:
Tématem mé diplomové práce bylo identifikovat a analyzovat vnější prostředí na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Toto téma jsem zpracovávala na základě dotazníkového šetření, kte-ré bylo prováděno u uchazečů o studium na vysoké školy (studenti středních školy) a také z části u stávajících studentů UTB. Smyslem mé práce bylo, aby získané poznatky byly pou-žity pro zlepšení vnější komunikace a vnějších …více
Abstract:
The goal of my dissertation was to identify and analyze external environment of the Thomas Bata University in Zlin. I have compiled this topic on the base of questionnaire that was conducted among students applying to university studies (high school students) and partly also among current UTB{\crq}s students. Meaning of my thesis was to use acquired knowledge for improving external communication and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2006
Identifikátor: 2745

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLČKOVÁ, Zuzana. Marketingová analýza vnějšího prostředí na UTB. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.