Constructing Teacher Subjective Theory of Assessment – Kinlay Seden, Ph.D.
Kinlay Seden, Ph.D.
Disertační práce
Constructing Teacher Subjective Theory of Assessment
Constructing Teacher Subjective Theory of Assessment
Anotace:
Abstrakt Tato studie zkoumá souvislost mezi rolí hodnocení a subjektivní hodnocení učitelů v roce 2009 vztah k podpoře výukových a učebních procesů. To odkazuje na myšlenkové procesy učitele ve vývoji subjektivní teorie hodnocení s ohledem na účel hodnocení v procesech výuky a učení. Učitelské subjektivní teorie o účelu hodnocení jsou relevantní, pokud jde o způsob plánování a prováděné v učebně. Použití …víceAbstract:
This study explores the connection between the role of assessment and teachers’ subjectification of assessment in relation to supporting teaching and learning processes. It refers to the teacher’s thought processes in developing subjective theories of assessment with regard to the purpose of assessment in the teaching and learning processes. Teachers’ subjective theories about the purpose of assessment …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pe5iv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 3. 2019
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., Dr. Erika Kopp
- Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., prof. Dr. Andrea Kárpáti
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
Extramural English as a Path to English Language Learning
Radka Tlustošová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
English as a marketing tool in a non-English speaking environment - a case study of Ikea
Polina Rachkova -
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová