Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí – Dominika Ottová
Dominika Ottová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Analysis of Marketing Communication of Local Cultural Events
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci kulturních akcí ve zvolených místech a navrhnout zlepšení pro zvýšení účinnosti propagace. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, marketingové komunikace, včetně nástrojů a strategií používaných v oblasti kultury, charakteristika městyse Polešovice a popis všech výzkumných míst. V praktické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the current marketing communication of cultural events in the selected locations and to propose improvements to increase the effectiveness of promotion. The theoretical part of the thesis explains the basic concepts related to marketing, marketing communication, including tools and strategies used in the field of culture, the characteristics of the town …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Eva Lůžek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová