Bc. Ariana Vacková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“ je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Cílem práce je provést zhodnocení marketingového mixu společnosti Ráj sýrů, s.r.o. – pobočky Ráj sýrů, s.r.o. České Budějovice a na základě zjištěných výsledků navrhnout následná opatření. Bakalářská práce je rozdělená do dvou částí. První je teoreticko-metodologická …více
Abstract:
The objective of the Bachelor thesis (hereinafter “thesis”) titled “The Analysis of Marketing Mix in the Selected Subject” is the marketing mix analysis of the selected subject. The aim is to assess the marketing mix of the company “Ráj sýrů s.r.o.“ (“The Paradise of Cheeses”) - the branch office in České Budějovice. Based on the results of analysis, I will suggest appropriate measures. The thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Irena Čihovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku