Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Ariana Vacková
Bc. Ariana Vacková
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“ je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Cílem práce je provést zhodnocení marketingového mixu společnosti Ráj sýrů, s.r.o. – pobočky Ráj sýrů, s.r.o. České Budějovice a na základě zjištěných výsledků navrhnout následná opatření. Bakalářská práce je rozdělená do dvou částí. První je teoreticko-metodologická …víceAbstract:
The objective of the Bachelor thesis (hereinafter “thesis”) titled “The Analysis of Marketing Mix in the Selected Subject” is the marketing mix analysis of the selected subject. The aim is to assess the marketing mix of the company “Ráj sýrů s.r.o.“ (“The Paradise of Cheeses”) - the branch office in České Budějovice. Based on the results of analysis, I will suggest appropriate measures. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/zdce9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2014
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Irena Čihovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků