Postoj generace Y a Z k vybraným možnostem investování – Jaroslav JURNÍK
Jaroslav JURNÍK
Bachelor's thesis
Postoj generace Y a Z k vybraným možnostem investování
The attitude of Generation Y and Z towards investment opportunities
Anotácia:
Cílem práce je zjistit postoj generace Y a Z v České republice k vybraným možnostem investování, konkrétně k akciím, nemovitostem a kryptoměnám. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Základem práce je teoretická část, která definuje pojem postoj, jeho složky, generace Y a Z, základní pojmy v oblasti investic, investiční možnosti a aktuální stav poznání. V praktické části je provedena …viacAbstract:
The aim of the study is to determine the attitude of Generation Y and Z in the Czech Republic towards selected investment options, specifically towards stocks, real estate and cryptocurrencies. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part of the thesis defines the concept of attitude, its components, generation Y and Z, basic concepts in the field of investment, …viacKľúčové slová
postoj generace Y generace Z investice akcie nemovitost kryptoměna dotazníkové šetření
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ondřej Kročil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURNÍK, Jaroslav. Postoj generace Y a Z k vybraným možnostem investování. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Práce na příbuzné téma
-
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
Aneta Chalupová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Tereza Pochylá -
Využívání sociálních sítí u generace Z
Dominika Mrkvičková -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas
Názov
Vložil
Vložené
Práva