Teaching Business English: Assessment and Feedback – Bc. Jana KŘÍŽOVÁ
Bc. Jana KŘÍŽOVÁ
Bachelor's thesis
Teaching Business English: Assessment and Feedback
Teaching Business English: Assessment and Feedback
Abstract:
The aim of this thesis is to outline specifications of the Business English course focusing on assessment of the students. In the theoretical part there are described functions, forms, types and means of assessment. The practical part contains an analysis of a research which is focused on the assessment of the Business English students. The main achievement of the thesis is a suggestion of good way …moreAbstract:
Cílem této bakalářské práce je nastínit specifika výuky obchodní angličtiny se zaměřením na hodnocení studentů. V teoretické části jsou popsány formy, typy a prostředky hodnocení. V praktické části se nachází rozbor výzkumu, který je zaměřen právě na hodnocení výuky studentů obchodní angličtiny. Výstupem práce je návrh způsobu hodnocení ve firemním kurzu obchodní angličtiny.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2013
Accessible from:: 2. 1. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘÍŽOVÁ, Jana. Teaching Business English: Assessment and Feedback. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.1.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 1. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / English for Business
Theses on a related topic
-
Metody a formy hodnocení na 2. stupni základní školy
Nikola Pekárková -
Alternativní formy hodnocení žáka na prvním stupni základní školy
Lucie Čermáková -
K vybraným aspektům podpory samostatného bydlení jako formy terénní sociální práce s lidmi s duševním onemocněním ve vybrané sociální službě
Petra Jenč