Markéta Váňová
Bachelor's thesis
Audit marketingové strategie
Marketing Strategy Audit
Abstract:
V bakalářské práci se autorka zabývala problematikou marketingového řízení. Největší pozornost byla věnována samotné marketingové strategii, dále marketingovému auditu a marketingové situační analýze. Audit marketingové strategie stavební firmy Kompakt Příbram, spol. s r.o. je zaměřen na systematickou analýzu všech procesů marketingového řízení společnosti. Na základě provedeného auditu navrhuje autorka …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to evaluate marketing management in the selected company. Author paid attention to the marketing strategy, the audit of marketing management and marketing situational analysis. The audit of the company’s, Kompakt Příbram, spol. s r. o., marketing strategy is based on systematic analysis of entity‘s all marketing procedures. As the result of the audit, conclusions and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/d7mgk/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková