Bc. Jakub Hošek
Bachelor's thesis
Kontraktace ve stavebnictví
Contracting in Construction
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem „Kontraktace ve stavebnictví“. V bakalářské práci bude popsán proces uzavírání smluv mezi podnikatelskými subjekty (staviteli) a fyzickými osobami (objednateli stavby). Práce se zabývá jednotlivými aspekty kontraktace jako takové a aspekty s ní blízce souvisejícími, práce také identifikuje základní pojmy kontraktace, které podnikatelům a fyzickým osobám z kontraktace …moreAbstract:
This thesis deals with the topic "Contracting in construction". The thesis will describe the process of concluding contracts between businesses and individuals. The work will deal with individual aspects of contracting as such or closely related to it in order to identify the basic concepts of contracting, which arise for entrepreneurs and individuals from contracting. Furthermore, the work deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/r6vuz/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2020
- Supervisor: PhDr. Mgr. Jiří Novotný
- Reader: prof. PhDr. Karel Lacina, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Komunikační proces ve vybrané organizaci
Václava Repšová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Analýza on-line firemních komunikačních procesů se zaměřením na on-line komunikaci ve Futured apps s.r.o v době pandemie COVID-19
Eva Vašíčková -
Komunikační proces v organizaci
Lucie Svobodová -
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
Romana Bendová -
Komunikační proces ve vybrané organizaci
Zuzana KECLÍKOVÁ -
Komunikační proces ve vybrané obci
Štěpán KOSTRŮNEK -
Prostorové uspořádání třídy a jeho vliv na komunikační procesy ve výuce
Jana MENČLOVÁ