Agresivita a šikana jako výchovná porucha u dětí mladšího školního věku – Ing. Libuše STRAKOVÁ
Ing. Libuše STRAKOVÁ
Bakalářská práce
Agresivita a šikana jako výchovná porucha u dětí mladšího školního věku
Aggressivenness and Bullying as an Educational Problem in Lower Elementary School Pupils
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je " Agresivita a šikana jako výchovná porucha u dětí mlad-šího školního věku". Práce je rozdělena do dvou částí a to do části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá základními pojmy v oblasti problémem šikany, agresivity a je v ní také rozebrán mladší školní věk. Praktická část je věnována konkrétním reálným situacím, na ZŠ Vsetín Luh, kde byl proveden výzkum …víceAbstract:
The subject of my bachelor´s work is ?The aggression and the hazing as an educational breakdown on children of younger school age?. The work is divided into two parts, theoretical and practical part. The theoretical part is concerned with the basic terms of hazing and aggression. There is the younger school age discussed in the theoretical part. Practical part is concerned with particular, real situations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Libuše. Agresivita a šikana jako výchovná porucha u dětí mladšího školního věku. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ