Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti – Tomáš MARTÍNEK
Tomáš MARTÍNEK
Bakalářská práce
Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti
Experiencing life by people with ADHD in adolescence first diagnosed in adulthood
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na tři teoretické kapitoly. První je kapitola o adolescenci, druhá o dospělosti a třetí o ADHD. Zaměřuje se na popis specifik ADHD ve vybraných oblastech. Také se věnujeme tomu, jak vybrané oblasti vypadají u jedinců, kteří byli s ADHD diagnostikováni v dospělosti.Abstract:
This bachelor thesis is divided to three theoretical chapters. The first chapter is about adolescence, the second is about adulthood and the third is about ADHD. It is focusing on describing specifics of ADHD in selected sections. We are also describing how selected sections look like in people who were diagnosed in adulthood.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTÍNEK, Tomáš. Prožívání adolescence u lidí s ADHD, kteří byli diagnostikováni v dospělosti. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Retrospektivní zhodnocení zkušeností se vzděláváním v rámci školského systému z pohledu dospělých osob se zrakovým postižením
Radek HUŠTAN -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se zrakovým postižením na střední škole
Kateřina Horáková -
Zkušenosti rodičů se vzděláváním dětí s mentálním postižením se zřetelem na jejich pracovní uplatnění
Jaromíra Matoušková -
Práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v hodinách matematiky na středních školách
Iva Naimanová -
Jak pěstouni vnímají svojí povinnost vzdělávat se
Lenka Plocková -
Zkušenost pedagogů se vzděláváním žáků mladšího školního věku s odlišným mateřským jazykem
Dana NOVOTNÁ -
Mentální anorexie a vybrané mezilidské vztahy
Denisa Kašparová