První stupeň podpůrných opatření a jeho aplikace na malotřídních základních školách – Lenka PUCZOKOVÁ
Lenka PUCZOKOVÁ
Bakalářská práce
První stupeň podpůrných opatření a jeho aplikace na malotřídních základních školách
The first grade of supporting measures and their application for small primary school with composite classes
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aplikací prvního stupně podpůrných opatření na malotřídních školách pro žáky se sníženým kognitivním výkonem. Cílem práce je popsat podpůrná opatření prvního stupně, analyzovat a vyhodnotit jejich efektivitu pro vybraného žáka se sníženým kognitivním výkonem. Praktická část práce je vedena formou kvalitativního výzkumu. Dílčí cíl 1 - Popsat a analyzovat cíle plánů pedagogické …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the application of the first level of supportive measures in small schools with composite classes for pupils with reduced cognitive performance. This thesis aims to describe the first level of supportive measures, to analyze and evaluate their effectiveness for a selected pupil with reduced cognitive performance. The practical part of the thesis is conducted in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Helena Chlebcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PUCZOKOVÁ, Lenka. První stupeň podpůrných opatření a jeho aplikace na malotřídních základních školách. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Profil osobnosti a kognitivních funkcí u pacientů s první epizodou schizofrenie
Veronika Hublová -
Neuropsychologický profil kognitivních funkcí u pacientů s první epizodou schizofrenie
Iva Stehnová -
Neuropsychologický profil kognitivních funkcí u pacientů s první epizodou schizofrenie (teze disertační práce)
Iva Stehnová -
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová -
Aplikace prvního stupně podpůrných opatření v malotřídní škole
Hana Frajtová -
Realizace podpůrných opatření ve vzdělávání žáků na 1. stupni základní školy
Claudia Havlásková -
Žák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupně
Mária TOPIARZOVÁ -
Plán pedagogické podpory – analýza užití prvního stupně podpůrných opatření na ZŠ Brno, Horácké náměstí 13
Zuzana Foltýnová Nešporová