Revealing the Hidden Symbols and Agendas within Music Videos – Andrew Turski
Andrew Turski
Diplomová práce
Revealing the Hidden Symbols and Agendas within Music Videos
Revealing the Hidden Symbols and Agendas within Music Videos
Anotace:
The objective of this thesis is to explain and better understand the reoccurring themes and symbols in the music industry that are seen as evil, and which are commonly associated with the infamous, secret society: The Illuminati. It is important to know the significance of these themes and symbols, and the effect they have on the viewers on a subconscious level. This, in turn, allows a better understanding …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je objasnit a lépe pochopit opakující se témata a symboly v hudebním průmyslu, která jsou chápána jako zlo a která jsou běžně spojována s nechvalně známým tajným společenstvím: Ilumináti. Dopad těchto témat a symbolů na podvědomí jejich diváků je významný. Toto umožňuje lépe pochopit budoucnost amerického hudebního průmyslu, který nemalou měrou ovlivňuje budoucnost společnosti …víceKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
videoKlíčová slova
okultismusKlíčová slova
Spojené státy americkéKlíčová slova
satanismusKlíčová slova
hudební průmyslObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 10. 2015
- Vedoucí: Mary Carmel ANGIOLILLO
- Oponent: Tomáš DVOŘÁK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Film, Television and Photography / Cinema and Digital Media
Práce na příbuzné téma
-
Umělecké tlumočení písně do českého znakového jazyka: Star Wars (Moosebutter, Spojené státy americké, 1999)
Kristýna Kutějová -
Spojené státy americké a ukončení japonské izolace
Michal NOVOTNÝ -
Komunikace národních paralympijských výborů na sociální síti Facebook: Případová studie zaměřená na Českou republiku, Slovensko, Spojené státy americké a Austrálii
Veronika Macková -
Spojené státy americké a vznik Společnosti národů
Eliška PAYEROVÁ -
Evropská unie a Spojené státy americké jako aktéři procesu liberalizace obchodu se zemědělskými produkty – případ Rozvojového kola z Dauhá
Jana Měchurová -
Evropská unie, Spojené státy americké a Ruská federace: Komparace vztahů od rozpadu Sovětského svazu
Michal VARNAVČIN -
Dopady programu New Deal na Spojené státy americké
Martin HAVRÁNEK -
Hudební dramaturgie ve filmové a televizní tvorbě z producentského hlediska
Anna Knauerová