BANKOPOJIŠTĚNÍ JAKO FINANČNÍ TREND A PRAXE NA ČESKÉM FINANČNÍM TRHU – Alena Dugová
Alena Dugová
Bakalářská práce
BANKOPOJIŠTĚNÍ JAKO FINANČNÍ TREND A PRAXE NA ČESKÉM FINANČNÍM TRHU
BANCASSURANCE -- THE FINANCIAL TREND AND THE PRAXIS IN THE CZECH FINANCIAL MARKET
Anotace:
Text práce je věnován jednomu z hlavních trendů na finančních trzích - bankopojištění. V první části jsou popsány hlavní teoretická východiska jako pojem, historie, právní úprava v ČR. Dále se v práci zabývám výhodami i nevýhodami pro jednotlivé subjekty. Hlavní část je věnována bankopojistným produktům, které jsou nabízeny na českém trhu, zejména pojištění proti ztrátě či zcizení platební karty. U …víceAbstract:
The text of my work is given over to one of the most important trends in a financial market - bancassurance. In 1st part I write about theoretic resources such as a notion, a history, law adjustment. I mention advantage and disadvantage for subjects. The main part is about bancassurace products, which are offered in Czech market, especially insurance of the credit card before losing and stealing. I …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/11725
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedoucí: Eva Ducháčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/11725
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Význam bankopojištění na pojistných trzích
Tuan Anh Do -
Analýza bankopojištění
Jana Kadlečková -
Komparace bankopojištění u vybraných pojišťoven v ČR
Miroslav Kluc -
Kreditní karty s implementací pojištění
Magda Hamouzová -
Význam bankopojištění pro podnikání bank a pojišťoven
Simona Drozdová -
Kreditní karty s implementací pojištění
Magda Hamouzová -
Community based product – metodika tvorby produktu, specifika, case study
Anna Tichá -
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
Kristina Jančaříková