Rozvoj vztahů s dodavateli v nábytkářské firmě. – Silvie Krzystková
Silvie Krzystková
Diplomová práce
Rozvoj vztahů s dodavateli v nábytkářské firmě.
Development of Supplier Relationship Management in the Furniture Company.
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Rozvoj vztahů s dodavateli v nábytkářské firmě“ je analýza procesu řízení vztahů s dodavateli se zaměřením na hodnocení dodavatelů a statistickou přejímku. Teoretická část popisuje základní principy a pojmy v oblasti řízení vztahů s dodavateli a detailněji se zaměřuje na hodnocení dodavatelů a statistickou přejímku. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu procesu …víceAbstract:
The analysis of Supplier Relationship Management (SRM) focusing on supplier evaluation and acceptance sampling is the main topic of this diploma thesis “Development of Supplier Relationship Management in the Furniture Company". The theoretical part describes the basic principles and concepts in the SRM and focuses on detailed supplier evaluation and acceptance sampling. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2012
- Vedoucí: Darja Noskievičová
- Oponent: Jaroslav Nenadál
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRZYSTKOVÁ, Silvie. \textit{Rozvoj vztahů s dodavateli v nábytkářské firmě.}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/puchd8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Vybrané otázky poučovací povinnosti soudu ve sporném civilním řízení ve vztahu k právu na spravedlivý proces
Filip Mazel -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová -
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Proces řízení vztahů se zákazníky ve
Josef Blažek -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová