Přínosy a limity inkluzivního vzdělávání na základní škole očima vybraných pracovníků škol – Mgr. Lucie Sedláčková
Mgr. Lucie Sedláčková
Bakalářská práce
Přínosy a limity inkluzivního vzdělávání na základní škole očima vybraných pracovníků škol
Benefits and limits of inclusive education in primary school through the eyes of selected staff in schools
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se věnuje inkluzivnímu vzdělávání,tedy vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných základních školách. V práci zmiňuji také možnost vzdělávání handicapovaných dětí v rámci škol, které jsou pro ně speciálně zřízeny. Tyto školy však dnes navštěvuje méně žáků, než tomu bylo dříve, vzhledem k většímu počtu integrovaných žáků do klasických základních škol …víceAbstract:
This bachelor thesis handles the issue of inclusive education, i.e. schooling of pupils with special needs at common elementary schools. In my thesis I also mention the possibility of schooling of handicapped children in schools established specially for them. Nowadays,these schools are attended by fewer pupils than before, whichis to be ascribed to a greater number of pupils who are integrated into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fi7h5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Sucháček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová