Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích – Bc. Filip Mráz
Bc. Filip Mráz
Bakalářská práce
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích
New Trends in marketing of educational Institutions
Anotace:
Cílem této práce je provést marketingový průzkum a jeho prostřednictvím zjistit, jak působí marketingová komunikace Vysoké školy finanční a správní na veřejnost a současně ho porovnat s výsledky dotazníků zaměřujícího se na studenty vybrané školy. Zvolený cíl jsem řešil pomocí průzkumu veřejnosti, která nezná školu z pohledu studenta, tak i pomocí výsledků dotazníků zaměřeného na studenty Vysoké školy …víceAbstract:
The aim of this work is to conduct marketing research and to find out how the marketing communication of University financial and administrative works in public and at the same time to compare the results of questionnaires focusing at students of this school. According to based on the results of marketing research we are recommend possible marketing activities to improve. I have solved the chosen target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o45ud/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová