Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Denisa Kronusová
Bc. Denisa Kronusová
Master's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnotit využívání sociálních sítí v rámci marketingové komunikace výrobních firem prostřednictvím analýzy obsahu firemních profilů dvou významných konkurenčních firem, které působí na tuzemském trhu. Na základě zjištěných výsledků poté navrhnout doporučení pro zlepšení komunikační strategie na sociálních sítích u obou firem. Stanovené výzkumné otázky jsou v práci zodpovězeny …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the use of social media in marketing communication of manufacturing companies through the analysis of content on the corporate profiles of two significant competitors operating in the domestic market. Based on the findings, recommendations will be proposed to improve communication strategies on social media for both companies. The research questions are answered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/bnj4e/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRONUSOVÁ, Denisa. \textit{Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/puo6q3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing
Jana Skřivánková -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram
Tereza Chudějová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na generaci Z
Kateryna Stryzhevska -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova