Neverbální komunikační projevy ve třídě na základních školách – Mgr. Libor Pokorný
Mgr. Libor Pokorný
Bachelor's thesis
Neverbální komunikační projevy ve třídě na základních školách
Non-verbal communication behavior in the classroom in primary schools
Abstract:
Bakalářská diplomová práce se zabývá tématem neverbálních komunikačních projevů na základních školách a to pohledem na prostorové uspořádání třídy a vliv na neverbální komunikační projevy jednotlivých aktérů. Cílem mojí práce je odpovědět na otázku, jak prostorové uspořádání třídy ovlivňuje neverbální komunikační projevy žáků během výuky. V teoretické části práce se zaměřuji na neverbální komunikaci …moreAbstract:
This thesis deals with non-verbal communication behavior in primary schools from the point of view of spatial organization of classrooms and the impact on non-verbal communication behavior of individual actors. The aim of my work is to answer the question of how the spatial organization of classrooms affects non-verbal communication behavior of pupils during lessons. The theoretical part focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ea7m9/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2015
- Supervisor: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Veronika Šimková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Neverbální komunikace v pedagogice
Štěpánka Veselá -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Vnímání neverbální komunikace a znakového jazyka dětmi mladšího školního věku
Markéta Čejpová -
Znalosti neverbální komunikace u studentů učitelství
Věra Suchánková -
Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Petra SMOLEŇOVÁ -
Pedagogická komunikace ve školní praxi z hlediska prostorového uspořádání jednotlivých aktérů.
Jitka ZELINKOVÁ