Neverbální komunikační projevy ve třídě na základních školách – Mgr. Libor Pokorný
Mgr. Libor Pokorný
Bakalářská práce
Neverbální komunikační projevy ve třídě na základních školách
Non-verbal communication behavior in the classroom in primary schools
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá tématem neverbálních komunikačních projevů na základních školách a to pohledem na prostorové uspořádání třídy a vliv na neverbální komunikační projevy jednotlivých aktérů. Cílem mojí práce je odpovědět na otázku, jak prostorové uspořádání třídy ovlivňuje neverbální komunikační projevy žáků během výuky. V teoretické části práce se zaměřuji na neverbální komunikaci …víceAbstract:
This thesis deals with non-verbal communication behavior in primary schools from the point of view of spatial organization of classrooms and the impact on non-verbal communication behavior of individual actors. The aim of my work is to answer the question of how the spatial organization of classrooms affects non-verbal communication behavior of pupils during lessons. The theoretical part focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ea7m9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Veronika Šimková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Neverbální komunikace v pedagogice
Štěpánka Veselá -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Neverbální komunikace učitele při výuce na základní škole
Martina Benová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Vnímání neverbální komunikace a znakového jazyka dětmi mladšího školního věku
Markéta Čejpová -
Znalosti neverbální komunikace u studentů učitelství
Věra Suchánková -
Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Petra SMOLEŇOVÁ -
Pedagogická komunikace ve školní praxi z hlediska prostorového uspořádání jednotlivých aktérů.
Jitka ZELINKOVÁ