Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením – Bc. Petr Melíšek
Bc. Petr Melíšek
Bakalářská práce
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Proposal to Event for the Selected Company or Product with an Economic Evaluation
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a návrh eventu pro společnost Toyota a na jeho následné ekonomické vyhodnocení. První část textu je věnována popisu marketingového mixu a rozboru problematiky event marketingu jako celku. Navazující část je věnována komplexní přípravě eventu Toyota Racing day, jejíž součástí je kvantitativní výzkum v podobě dotazníku. Poslední částí je komparativní studie, která …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the preparation and design of an event for Toyota and its subsequent economic evaluation. The first part of the text is devoted to the description of the marketing mix and the analysis of event marketing as a whole. The following part is devoted to the complex preparation of the Toyota Racing day event, which includes quantitative research in the form of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a6sji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Radek Turčáni
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
Johanka Beránková -
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
(R)EVOLUCE V EVENT MARKETINGU
Marek Ulč -
Projektové řízení - návrh event managementu nového produktu
Kateřina Lančová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová