Prezentace regionálního muzea Mikulov ve vztahu k veřejnosti – Mgr. Antonín Preget
Mgr. Antonín Preget
Bachelor's thesis
Prezentace regionálního muzea Mikulov ve vztahu k veřejnosti
A presentation of the regional musem of Mikulov in relation to public
Anotácia:
Cílem mé práce bylo pochopit význam public relations, popsat PR v muzejní instituci a proniknout do problematiky výzkumu veřejnosti. V teoretické části je popsán velký potenciál PR a také to, že pro budoucnost muzeí je práce s veřejností naprosto klíčová. V kapitole o RMM popisuji jeho prezentační počiny ovlivňující své okolí a pokouším se najít styčné body, které mohou ovlivnit postoj veřejnosti. …viacAbstract:
The main target of my thesis was to understand the importance of public relations, to describe PR as a museum institution and to get into issues of public research. There is a big tourist potential of PR described in my theoretical part. The work with public is a very important key question for the future of museums. I described a presentation achievements in my chapter about Regional museum in Mikulov …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b3y4q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedúci: Mgr. Pavel Holman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Historical Sciences / Museology
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Public relations vybrané firmy
Františka Kařízková -
Public relations
Lucie ZLATUŠKOVÁ -
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Šárka Polanecká -
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Barbora Vojkovská -
Public relations jako součást marketingové komunikace AČR
Michal Foret -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar