Mystery Shopping v telekomunikačních službách – Stanislava SOBOTKOVÁ
Stanislava SOBOTKOVÁ
Bachelor's thesis
Mystery Shopping v telekomunikačních službách
Mystery Shopping in Telecommunication Services
Anotácia:
Cílem práce je realizovat Mystery Shopping u předních mobilních operátorů na českém trhu, kterými jsou Vodafone, T-Mobile a Telefónica O2, jejich vzájemné porovnání, vyhodnocení a navržení případných doporučení. V úvodní části je charakterizován marketing služeb, marketingový mix služeb a kvalita služeb, jak z pohledu zákazníka, tak z pohledu organizace. Analytická část obsahuje představení jednotlivých …viacAbstract:
The goal is to realize Mystery Shopping at the forefront Czech mobile operators, which are companies Vodafone, T-Mobile and Telefónica O2, to provide a comparison, evaluation and to propose eventual recommendations. In the first part there is defined marketing of services, marketing mix of services and quality of services, either from perspective of a customer, or organization. The analytical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOBOTKOVÁ, Stanislava. \textit{Mystery Shopping v telekomunikačních službách}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/pv7nrw/.
Jak správně citovat práci
SOBOTKOVÁ, Stanislava. Mystery Shopping v telekomunikačních službách. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík