Monika Bsonková

Master's thesis

Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol

Teacher's Strategies to Increase Pupil Motivation to learn in Primary Education
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá strategiemi učitelů, které zvyšují motivaci žáků k učení na 1. stupni základních škol. Zaměřovali jsme se především na učitele, kteří působí v první nebo ve druhé třídě základních škol. Našim cílem bylo zjistit, jaké konkrétní strategie motivace k učení učitelé zařazují do svých vyučovacích hodin na 1. stupni základních škol. Rozhodli jsme se pro kvalitativní design …viac
Abstract:
The presented diploma thesis focuses on the strategies used by teachers to enhance students' motivation to learn in primary schools. We predominantly targeted teachers working in the first or second grade of primary schools. Our aim was to identify specific strategies of motivation for learning that teachers incorporate into their lessons in primary schools. We selected a qualitative research design …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. lic. Renáta Matušů, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bsonková, Monika. Strategie učitele ke zvýšení motivace žáků k učení na 1. stupni základních škol. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe