Bc. Renáta Smolková

Master's thesis

Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky

Project of Marketing Communication for Company Aspet with the Aim of Reaching out to New Customers
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu ke zlepšení současné marketingové komunikace ve firmě Aspet. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny zejména pojmy z oblasti marketingové komunikace a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na představení společnost a analyzování současné marketingové komunikace firmy Aspet. V praktické …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to create a project to improve present marketing communication in the company Aspet. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with marketing communication and communication mix. The practical part is focused on the introduction of the company Aspet and analysing the current situation of marketing communication in the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Smolková, Renáta. Projekt marketingové komunikace společnosti Aspet s cílem oslovit nové zákazníky. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe