Analýza uživatelů potravinových doplňků se zaměřením na produkt Pangamin společnosti Rapeto a.s. – Barbora Tillová
Barbora Tillová
Diplomová práce
Analýza uživatelů potravinových doplňků se zaměřením na produkt Pangamin společnosti Rapeto a.s.
Analysis of Users of Nutritional Supplements, Focusing on Product Pangamin by Company Rapeto a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím výzkumu provést analýzu uživatelů potravinových doplňků se zaměřením na produkt Pangamin společnosti Rapeto a.s. První část práce tvoří teoretické poznatky o problematice chování spotřebitele, marketingovém výzkumu, tvorbě marketingového mixu a potravinových doplňcích. Praktická část práce začíná popisem společnosti Rapeto a.s., sortimentu společnosti a marketingového …víceAbstract:
The thesis aims to analyze the users of nutritional supplements, focusing on product Pangamin by company Rapeto a.s. through the marketing research. The first part consists of theoretical knowledge on consumer behavior, marketing research, creating marketing mix and nutritional supplements. The practical part starts with the description of company Rapeto a.s., product assortment and marketing mix of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55752
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Martina Pupcsiková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55752
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zaměřený na zvýšení prodeje potravinových doplňků firmy Vitar, s.r.o.
Kateřina Blaháková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran