Strategie vstupu firmy SW Horry a.s. na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky – Vojtěch Zezulka
Vojtěch Zezulka
Bachelor's thesis
Strategie vstupu firmy SW Horry a.s. na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky
Slovak market entry strategy of the firm SW Horry in terms of working with customers
Abstract:
Práce analyzuje strategii firmy SW Horry, a.s. při vstupu na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky. V první části je charakterizována společnost SW Horry, a.s. a její produkty. Dále je vytvořena SWOT analýza a zmíněny faktory ovlivňující marketingové makroprostředí a mikroprostředí. Druhá část se zabývá samotnou analýzou práce se zákazníky, na kterou navazuje třetí část, kde jsou navržena závěrečná …moreAbstract:
This thesis deals with an analysis of entry strategy on the Slovak market in terms of working with customers. SW Horry and its products are described in the first chapter. Then there are Horry's SWOT analysis and decription of marketing macro and micro enviroment. The second part analyses the work with customers in this company. Final recommendations are suggested in the third part of the thesis. These …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37326
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2013
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Jiří Vyoral
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37326
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Filip Becher -
Marketingové aktivity HC Slovan Louny
Josef LAURICH -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Marketing a propagace společnosti poskytující překladatelské služby v ČR.
Miroslava Janků -
Strategický marketing společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.
Kateřina Vokounová