Vojtěch Zezulka

Bachelor's thesis

Strategie vstupu firmy SW Horry a.s. na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky

Slovak market entry strategy of the firm SW Horry in terms of working with customers
Abstract:
Práce analyzuje strategii firmy SW Horry, a.s. při vstupu na slovenský trh z pohledu práce se zákazníky. V první části je charakterizována společnost SW Horry, a.s. a její produkty. Dále je vytvořena SWOT analýza a zmíněny faktory ovlivňující marketingové makroprostředí a mikroprostředí. Druhá část se zabývá samotnou analýzou práce se zákazníky, na kterou navazuje třetí část, kde jsou navržena závěrečná …more
Abstract:
This thesis deals with an analysis of entry strategy on the Slovak market in terms of working with customers. SW Horry and its products are described in the first chapter. Then there are Horry's SWOT analysis and decription of marketing macro and micro enviroment. The second part analyses the work with customers in this company. Final recommendations are suggested in the third part of the thesis. These …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2013
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Jiří Vyoral

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37326