Propagace sportovních aktivit v České republice – Bc. Tereza Kočičková
Bc. Tereza Kočičková
Bakalářská práce
Propagace sportovních aktivit v České republice
Promotion of sports activites in Czech republic
Anotace:
V této bakalářské práci jsem se snažila analyzovat systém propagace, a který z komunikačních nástrojů byl nejúčinnější při prezentaci sportovní akce Mistrovství světa v biatlonu v Novém Městě na Moravě 2013.Abstract:
In this bachelor thesis I tried to analyze system of propagation , and which from tools of communication was the best way in prezentation of sports event, World Championship biathlon in Nove Mesto na Morave 2013.Klíčová slova
Biatlon Mistrovství světa marketingový a komunikační mix reklama nástroje marketingového mixu internetová reklama billboard rozhlasová reklama televizní reklama reklamy v tisku / Biathlon World Championship marketing and communications mix publicity tools of marketing mix internet publicity radio advertising television advertising advertising in print
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/natgs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Sylva Hřebíčková, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jan Ondráček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Intercultural Marketing and Communications: An Implementation on Housing In Turkey, Czech Republic and Russia
Maia OZDEMIR -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Integration of Creating Shared Value Strategy into Marketing Communications and Its Effectiveness in Economical and Societal Sphere
Elif Gultepe -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová