Kateřina Volfová

Master's thesis

On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy

On-line grocery - research of customer´s behavior on the example of a particular company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem trhu, chováním zákazníka a specifiky internetového prodeje. Praktická část je zaměřena na výzkum chování zákazníka v konkrétní firmě zabývající se online prodejem potravin a metodou použitou pro tuto část práce je kvantitativní výzkum trhu. Práce poskytuje náhled do praxe marketingového výzkumu trhu v oblasti poznávání zákazníka.
Abstract:
The thesis is focused on the marketing market research, customer's behavior and specifics of online shopping. The practical part of the thesis contains marketing research on the example of a particular firm that operates with the internet grocery. The method used in this part of thesis is the quantitative market research. The thesis provides insight into practise of getting to know the customer.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2014
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/58303