On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy – Kateřina Volfová
Kateřina Volfová
Master's thesis
On-line prodej potravin - výzkum chování zákazníka na příkladu konkrétní firmy
On-line grocery - research of customer´s behavior on the example of a particular company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem trhu, chováním zákazníka a specifiky internetového prodeje. Praktická část je zaměřena na výzkum chování zákazníka v konkrétní firmě zabývající se online prodejem potravin a metodou použitou pro tuto část práce je kvantitativní výzkum trhu. Práce poskytuje náhled do praxe marketingového výzkumu trhu v oblasti poznávání zákazníka.Abstract:
The thesis is focused on the marketing market research, customer's behavior and specifics of online shopping. The practical part of the thesis contains marketing research on the example of a particular firm that operates with the internet grocery. The method used in this part of thesis is the quantitative market research. The thesis provides insight into practise of getting to know the customer.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58303
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2014
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58303
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva