Bc. Martin Kumar
Master's thesis
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Strategy For Entering a Foreign Market
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na navržení vhodné strategie pro zlepšení současné pozice společnosti Bioveta, a.s. na indickém trhu. V teoretické části práce jsou na základě odborných pramenů stručně popsány obecné pojmy z oblasti marketingu, mezinárodního obchodu a strategických analýz. Analytickou část pak tvoří popis současného stavu podniku, analýzy indického trhu i vnějšího prostředí podniku, na …moreAbstract:
This thesis focuses on designing an appropriate strategy for improving the current situation a of Bioveta, a.s. in the indian market. The theoretical part of the thesis briefly describes the general concepts of marketing, international trade and strategic analyses on the basis of expert sources. The analytical part consists of a description of the current state of the company, analysis of the indian …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.sting.cz/th/uoodz/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Bělehrádek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Mezinárodní obchod a marketing ve vybraném teritoriu
Kristýna Pořízková -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl