Strategie vstupu na zahraniční trhy – Bc. Martin Kumar
Bc. Martin Kumar
Diplomová práce
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Strategy For Entering a Foreign Market
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na navržení vhodné strategie pro zlepšení současné pozice společnosti Bioveta, a.s. na indickém trhu. V teoretické části práce jsou na základě odborných pramenů stručně popsány obecné pojmy z oblasti marketingu, mezinárodního obchodu a strategických analýz. Analytickou část pak tvoří popis současného stavu podniku, analýzy indického trhu i vnějšího prostředí podniku, na …víceAbstract:
This thesis focuses on designing an appropriate strategy for improving the current situation a of Bioveta, a.s. in the indian market. The theoretical part of the thesis briefly describes the general concepts of marketing, international trade and strategic analyses on the basis of expert sources. The analytical part consists of a description of the current state of the company, analysis of the indian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/uoodz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Bělehrádek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Mezinárodní obchod a marketing ve vybraném teritoriu
Kristýna Pořízková -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl