Bc. Michal Lanc

Diplomová práce

Marketing produktů ve videoherním průmyslu

Marketing of products in the video game industry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na konkrétních příkladech vybraných produktů ve videoherním průmyslu popsat jejich marketingové kampaně, provést srovnání s konkurenčními produkty a navrhnout možnosti optimalizace. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly. V první kapitole budou specifikovány teoretické východiska řešené problematiky, tedy základní pojmy marketingu v oblasti videoherního průmyslu, marketingové …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to describe marketing campaigns of selected products in the video game industry through specific examples, compare them with competing products, and propose optimization possibilities. The diploma thesis is divided into four chapters. The first chapter will specify the theoretical foundations of the issue at hand, including basic marketing concepts in the video game …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/d8idd/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Mikšík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné