Role důvěry při nakupování na e-shopu DATART – Michaela Dragonová
Michaela Dragonová
Bachelor's thesis
Role důvěry při nakupování na e-shopu DATART
The Role of Trust in Online Shopping at the DATART E-shop
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jakou roli důvěry hraje značka DATART při nakupování na e-shopu. Prostřednictvím dotazníkového šetření stanovit, jak jsou zákazníci spokojení se službami e-shopu DATART, zdali je pro ně DATART důvěryhodnou značkou a navrhnout provozovateli e-shopu možnosti, jak důvěru zvýšit. Teoretická část se zaměřuje nejen na vysvětlení základních pojmů, ale také na problematiku …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out the role of trust played by the DATART brand in e-shopping. Through a questionnaire survey to determine how satisfied customers are with DATART's e-shop services, whether DATART is a trusted brand for them and to suggest ways for the e-shop operator to increase trust. The theoretical part focuses not only on the explanation of basic concepts, but also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dragonová, Michaela. Role důvěry při nakupování na e-shopu DATART. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím