Mgr. Vendula PĚRUŠKOVÁ

Master's thesis

Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu

Marketing communications of special department store
Abstract:
Práce "Marketingových komunikace specializovaného obchodního domu`` bude pojednávat o situaci, kdy se obchodní dům s knihami snaží aplikovat marketingové komunikace, tak aby byly co nejvíce efektivní. Práce bude probíhat v několika částech - analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů a poté z primárního šetření, které bude …more
Abstract:
This diploma work's "Marketing communications of special department store`` will be about the actual situation in this company's marketing communications. It will be gone from the secondary sources. The primary research will be done in Neoluxor's shop. Then will be done the project which should help Neoluxor copany in marketing communication. Finally the findings and recommendations will be formulated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10576

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PĚRUŠKOVÁ, Vendula. Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.