Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu – Mgr. Vendula PĚRUŠKOVÁ
Mgr. Vendula PĚRUŠKOVÁ
Master's thesis
Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu
Marketing communications of special department store
Abstract:
Práce "Marketingových komunikace specializovaného obchodního domu`` bude pojednávat o situaci, kdy se obchodní dům s knihami snaží aplikovat marketingové komunikace, tak aby byly co nejvíce efektivní. Práce bude probíhat v několika částech - analyzování momentální situace firmy Neoluxor z hlediska marketingových komunikací. Bude vycházeno z sekundárních zdrojů a poté z primárního šetření, které bude …moreAbstract:
This diploma work's "Marketing communications of special department store`` will be about the actual situation in this company's marketing communications. It will be gone from the secondary sources. The primary research will be done in Neoluxor's shop. Then will be done the project which should help Neoluxor copany in marketing communication. Finally the findings and recommendations will be formulated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10576
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PĚRUŠKOVÁ, Vendula. \textit{Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/pxbi5r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PĚRUŠKOVÁ, Vendula. Marketingové komunikace specializovaného obchodního domu. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2039
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová