Etika ako prekážka firiem v aplikácii neuromarketingu – Bc. Veronika Hanzelyová
Bc. Veronika Hanzelyová
Bachelor's thesis
Etika ako prekážka firiem v aplikácii neuromarketingu
Ethics as an Obstacle for Companies to Apply Neuromarketing
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is Ethics as an Obstacle for Companies to Apply Neuromarketing. The aim of this thesis is to highlight the opportunities and benefits of neuromarketing in marketing communication. On the other hand show the ethical issues related to neuromarketing. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical and clarify concepts like neuromarketing, the most common …viacAbstract:
Témou bakalárskej práce je neuromarketing ako prekážka firiem v aplikácii neuromarketingu. Cieľom práce je poukázať na možnosti neuromarketingu a jeho prínosy v marketingovej komunikácii a na druhej strane ukázať aj etické problémy súvisiace s neuromarketingom. Práca je rozdelená do dvoch častí. Prvú časť tvoria teoretické východiská, ktoré ozrejmujú pojmy ako neuromarketing, najpouživanejšie zobrazovacie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xpzxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Neuromarketing in Bosnia and Herzegovina
Vildana Karalić -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Neuromarketing in practice
Anida Krajina -
Ethical Concerns and Neuromarketing
Lucia Majerikova -
Využití AI při tvorbě no-code a low-code aplikací
Jan Kluz -
Low-code / No-code rule based engine nad pozičními daty
Natálie Vychodilová -
Study of impact and flexibilities provided by sharing code logic in code architecture layers written using KMM for android & iOS mobile applications.
Mayur Pathak -
Code-switching and Code-mixing as Persuasive Strategies in Advertising
Zuzana Alcnauerová