Tereza Lebedová

Bachelor's thesis

Vnímání PR komunikace v českém hudebním průmyslu

Perception of PR communication in the Czech music industry
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací, komunikací a jejími nástroji, komunikačním mixem a také oblasti public relations. V souvislosti s těmito termíny je zde sledována komunikace hudebních interpretů hlavně na sociálních sítích, ale i pohled veřejnosti, jak komunikaci na těchto platformách vnímá.
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing communication, tools of communication, communication mix and also public relations. In connection with these terms there is monitored communication of music performers mainly on social networks, but also the public view of how communication on these platforms is perceived.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.