Bc. Michaela ŠKORVÁNKOVÁ

Diplomová práce

Instagram jako komunikační nástroj pro branding

Instagram as a communication tool for branding
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřená na aktuální využívání sociální sítě Instagram pro účely marketingové komunikace, respektive na její využití ve vztahu k brandingu. Autorka nejprve zpracovala teoretický úvod k probírané problematice a následně seznámila čtenáře s výsledky vlastního výzkumu, který byl uskutečněn na výzkumném vzorku v podobě 181 instagramových příspěvků publikovaných na profilu …více
Abstract:
The submitted Master's Thesis is focusing on the current usage of the Instagram social network for the purpose of marketing communication, more precisely on its usage in relation to branding. At first, the author is presenting a theoretical introduction to the discussed problematic and then she acquaints the reader with the results of her own research, which was implemented on research sample of 181 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠKORVÁNKOVÁ, Michaela. Instagram jako komunikační nástroj pro branding. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/