Instagram jako komunikační nástroj pro branding – Bc. Michaela ŠKORVÁNKOVÁ
Bc. Michaela ŠKORVÁNKOVÁ
Master's thesis
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Instagram as a communication tool for branding
Abstract:
Předložená diplomová práce je zaměřená na aktuální využívání sociální sítě Instagram pro účely marketingové komunikace, respektive na její využití ve vztahu k brandingu. Autorka nejprve zpracovala teoretický úvod k probírané problematice a následně seznámila čtenáře s výsledky vlastního výzkumu, který byl uskutečněn na výzkumném vzorku v podobě 181 instagramových příspěvků publikovaných na profilu …moreAbstract:
The submitted Master's Thesis is focusing on the current usage of the Instagram social network for the purpose of marketing communication, more precisely on its usage in relation to branding. At first, the author is presenting a theoretical introduction to the discussed problematic and then she acquaints the reader with the results of her own research, which was implemented on research sample of 181 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠKORVÁNKOVÁ, Michaela. Instagram jako komunikační nástroj pro branding. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová