Bc. Kamila Gregořicová, DiS.
Master's thesis
Sociálně-marketingová kampaň
Social Marketing Campaigns
Abstract:
V diplomové práce bude provedena rešerše dostupných zdrojů odborné literatury pojedná-vající ve větší či menší míře o neziskovém sektoru jako o prostředku marketingové komuni-kace, který apeluje a ovlivňuje přístupy a chování lidí. Zamýšlení se nad účinky předčítání dětem a jejich vliv na jejich emoční zdraví a specifikace důležitosti role ? rodič, učitel, vy-chovatel. Dalším cílem je provést výzkumnou …moreAbstract:
The aim of the Diploma Thesis is to do a background research on the accessible sources of literature, which focuses to greater or lesser extent on the theme of non-for-profit sector functioning as a device of marketing communication. This device appeals on the attitudes and behaviour of people and influences them. It considers the impact of reading to children and its influence not only on their emotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Gregořicová, Kamila. Sociálně-marketingová kampaň. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková