Analýza gramatické složky řeči u dětí předškolního věku – Bc. Anna Musilová
Bc. Anna Musilová
Diplomová práce
Analýza gramatické složky řeči u dětí předškolního věku
The analysis of the grammatical level of the speech in the preschool children
Anotace:
Specificky narušený vývoj řeči-vývojová dysfázie je systémová porucha vývoje dětské řeči, která zasahuje v různé míře senzorickou, motorickou i centrální oblast a to vevšech jazykových rovinách. Diplomová práce je vypracována na dvě části. Část první, teoretická je vypracována do tří kapitol, které jsou dále členěny na čtyři podkapitoly. Kapitoly se věnují teoretickýcm poznatkům dané problematiky. …víceAbstract:
Specifically impaired speech evolution-developmental disfazia is a systematic disorder of childrens speech evolution, that interferes sensory, kinetic and centric area in various limits and in all linguistics levels. The thesis has got two parts. The first part, theoretical, is divided into three chapters, which have got other four sections. The chapters deal with the theoretical information of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wa2ul/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Využití hry při rozvoji komunikačních kompetencí u předškolních dětí
Simona Presová -
Vývoj dítěte s albinismem se zaměřením na rozvoj komunikačních schopností
Lucie Koutná -
Rozvoj komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Petra Volná -
Vývojová dysfázie z hlediska jazykových rovin
Veronika Hoffmannová -
Komparace přístupů k terapii vývojové dysfázie v české a vybrané německé literatuře
Dagmar Cigánková -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová