Stezka se čtenářským zaměřením Strakonicemi – Julie REISEROVÁ
Julie REISEROVÁ
Bakalářská práce
Stezka se čtenářským zaměřením Strakonicemi
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu naučné stezky se čtenářským zaměřením ve Strakonicích a okolí. Teoretická část obsahuje definici naučných stezek, jejich smysl a funkce. Dále se zabývá stezkami ve Strakonicích a okolí a výzkumem, který se týká čtenářské gramotnosti. Nejzásadnější kapitolou je zhodnocení potenciálu Strakonic pro tvorbu naučných stezek se čtenářským zaměřením. V praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the design of a educational trail with a reading focus in Strakonice and its surroundings. The theoretical part includes the definition of educational trails, their purpose and function. Furthermore, it deals with trails in Strakonice and its surroundings and research on reading literacy. The most important chapter is an evaluation of the potential of Strakonice for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Růžena Písková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REISEROVÁ, Julie. Stezka se čtenářským zaměřením Strakonicemi. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání (maior) + Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Čtenářská gramotnost odsouzených ve Věznici Kuřim
Daniela Juríková -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost a práce učitele základní školy
Kateřina LAKOMÁ -
Čtenářská gramotnost u žáků se zrakovým postižením na 1. stupni základní školy
Žaneta DVOŘÁČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová