Lucie Severová

Bakalářská práce

Marketing ve zdravotnictví

Marketing in Health Care
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Marketingové strategie" je analýza různých typů marketingových strategií jako jsou orientace na spotřebitele, segmentace, cílení (targeting) a umisťování (positioning). V další fázi je tato práce zaměřena na rozdělení výrobků divize Ethicon, firmy Johnson and Johnoson do jednotlivých skupin, analýza silných a slabých stránek divize Ethicon a analýza konkurence na českém …více
Abstract:
This bachleor thesis was created to analyse variety of marketing strategies, such as consumer orientation, segmentation, targeting or positioning. As the theoretical part continues, an overview of the Ethicon product portfolio is introduced. For the purposes of this thesis, products were divided into particular groups. Furthermore, for Ethicon CZ, a Johnson and Johnson Medical Company, there was a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 10. 2011
  • Vedoucí: Ondřej Lešetický
  • Oponent: Daniela Kandilaki

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29106