Analýza marketingové komunikace Domova Sue Ryder, z.ú. – Petra Vothová
Petra Vothová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace Domova Sue Ryder, z.ú.
Analysis of the marketing communication Sue Ryder Home, z.ú.
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá pojmem národní hospodářství a jeho členěním na jednotlivé sektory a charakterizuje hlavní principy. Práce objasňuje uspořádání neziskových organizací, poslání a vize. Další část práce se věnuje teorii komunikace, procesu plánování komunikační strategie a skladbě komunikačního mixu. V praktické části je provedena aplikace teoretických poznatků na konkrétní …víceAbstract:
Bachelor's thesis in theoretical part deals with the concept of the national economy and its division into various sectors and describes the main principles. Work explains the layout of non-government organizations, mission and vision. Another part is devoted to communication theory, communication strategy planning process and the structure of the communication mix. In the practical part I apply the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45049
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2016
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Jan Nový
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45049
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
Tereza Sedláková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
Evaluation of Marketing Communication
Ravi Sharma