Zhodnocení spokojenosti zákazníků s využíváním poradenských služeb konkrétní poradenské společnosti – Nikola Ambrožová
Nikola Ambrožová
Diplomová práce
Zhodnocení spokojenosti zákazníků s využíváním poradenských služeb konkrétní poradenské společnosti
Evaluation of Customers Satisfaction with Using Consulting Services of a Particular Consulting Company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena zhodnocení spokojenosti zákazníku s poradenských služeb konkrétní poradenské společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou objasněny teoretické pojmy, jako je například kvalita, systém managementu kvality, zákazník, služba aj. Praktická část je zaměřena na představení poradenské společnosti a analýze spokojenosti zákazníků s využitím …víceAbstract:
Thesis focuses on evaluation of customer satisfaction with services provided by particular consulting company. The thesis consists of theoretical part and practical part. Theoretical concepts such as quality and quality management system, customer, provided service, atc. are clarified in the first part. Practical part intorduces the consulting company and analysis of customer satisfaction while utilizing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117663
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Blanka Poczatková
- Oponent: Pavlína Hronová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AMBROŽOVÁ, Nikola. \textit{Zhodnocení spokojenosti zákazníků s využíváním poradenských služeb konkrétní poradenské společnosti}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/pyjh9z/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Kvantifikace spokojenosti zákazníka pomocí indexu ECSI
Radka Přikrylová -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí
Jan Kozák -
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Veronika BÍLÁ -
Měření spokojenosti zákazníků Českým svazem lyžařských škol
Monika HOFMANOVÁ -
Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Thanh Hang Nguyenová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova