Role of intercultural communication in hospitality industry: Swiss hospitality meeting the culture of the Gulf State – Vazifa Imanova
Vazifa Imanova
Diplomová práce
Role of intercultural communication in hospitality industry: Swiss hospitality meeting the culture of the Gulf State
Role mezikulturní komunikace v různých odvětvích pohostinství: Švýcarská pohostinnost splňující kulturu států Perského zálivu
Anotace:
Interkulturní komunikační kompetence v pohostinství otevírá prostor pro mnoho bariér. Zvládání rostoucí úrovně nejistoty během setkání s interkulturními službami se stává obtížným. V souladu s tím tato situace spouští složitost ve světě řízení lidských zdrojů i při řešení těchto výzev, a proto jsou praktiky ICC žádané než kdykoli předtím. Vzhledem k tomu, že minimalizace kulturně vyvolaných nedorozumění …víceAbstract:
Intercultural communication competency in hospitality industry opens the room for many barriers. Managing growing levels of the uncertainty during the intercultural service encounters becomes difficult. Accordingly, this situation triggers the complexity within human resource management world as well in dealing with these challenges, thus, ICC practices come in demand than ever before. Since minimizing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2023
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
IMANOVA, Vazifa. \textit{Role of intercultural communication in hospitality industry: Swiss hospitality meeting the culture of the Gulf State}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/pyof6v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85882
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Perception in Intercultural Communication
Kateřina Šánková -
Culture Shock as a Barrier to Intercultural Business Communication
Lujza Čajková -
Selected Barriers in Intercultural Business Communication
Alžběta Omelková -
Nonverbal communication as a part of intercultural communication - Great Britain and Japan
Petra ŠMÍDOVÁ -
Intercultural communication: "Careers" at websites of Czech and British banks
Vojtěch MOTL -
Intercultural communication: expressing individuality and collectivity in Czech and South African presidential speeches
Nikola SIKOROVÁ -
Intercultural communication: Expressing certainty in Czech and British political speeches
Tereza INDRÁKOVÁ -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský