Marketingový výzkum návštěvnosti Galerie Slováckého muzea v Uherském Hradišti – Barbora Beníčková
Barbora Beníčková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum návštěvnosti Galerie Slováckého muzea v Uherském Hradišti
Marketing Research of Attendance of Galerie Slováckého muzea in Uherské Hradiště
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce byl marketingový výzkum návštěvnosti Galerie Slováckého muzea. Snažila jsem se zjistit přání a požadavky návštěvníků a navrhnout doporučení pro zvýšení návštěvnosti. Iniciátorem tohoto výzkumu bylo Slovácké muzeum v Uherském Hradišti a jmenovitě PhDr. Blanka Rašticová – zástupkyně ředitele, vedoucí oddělení historie ve Slováckém muzeu. Po konzultacích s PhDr. Blankou Rašticovou …víceAbstract:
The aim of my bachelor´s theis was the marketing research of attendance in Galery of the Slovakian museum. I was trying to find out wishes and requierements of the visitors and propose commendation to increase attendance. The initiator of this research was Slovakian museum from Uherské Hradiště and nominally PhDr. Blanka Rašticová – the assistant manager, head of historical department of Slovakian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80906
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ingrid Ilčíková
- Oponent: Marek Machalík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENÍČKOVÁ, Barbora. \textit{Marketingový výzkum návštěvnosti Galerie Slováckého muzea v Uherském Hradišti}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/pyxzak/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující návštěvnost výukových programů ve Slováckém muzeu
Alexandra Turečková -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Marketingový výzkum v Oblastní galerii Vysočiny v Jihlavě
Václav Šlehubr -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Marketingová komunikace univerzitní galerie
Gabriela Blažková -
Marketing a komunikace Galerie hlavního města Prahy. \\ Případová studie.
Johana Karkulová -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
1. Teoretická část: Slovácké muzeum a fotografie 2. Praktická část: a) autorská publikace: Kyrgyzstán b) výstavní soubor: 60 dní
Tomáš Heřmánek